پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4988
-
الف
+

معکوس؛ تقابل دو نسل از خانواده کیمیایی

با فیلم «معکوس» که در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فجر حضور دارد، آشنا شوید.

با فیلم سینمایی «معکوس» که در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر قرار دارد، آشنا شوید.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی "معکوس" نخستین تجربه کارگردانی "پولاد کیمیایی" آخرین فیلمی است که در اولین روز سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در کاخ رسانه ها برای اهالی رسانه و منتقدین اکران می‌شود.

"پولاد کیمیایی" بازیگر سینما و تلویزیون این روزها مراحل پس از تولید فیلم سینمایی "معکوس" نخستین تجربه کارگردانی خود را پشت سر می گذارد. وی که بعد از سالها حضور در سینما هنوز نتوانسته افتخاری از جشنواره فیلم فجر به دست آورد این بار می خواهد برای کسب سیمرغ در قامت کارگردان با سایر رقبا رو در رو شود.

البته کیمیایی تاکنون دو بار برای بازی در فیلم های "حکم" به کارگردانی "مسعود کیمیایی" و "گشت ارشاد" ساخته سعید سهیلی نامزد سیمرغ بلورین جشنواره شده اما هنوز نتوانسته به عنوان برگزیده جشنواره از سوی داوران معرفی شود.

ترکیب بازیگران فیلم معکوس ترکیب متنوع و جالب توجهی است. در این بازیگرانی از دو نسل متفاوت از سینما به ایفای نقش می پردازند که همین شاید عاملی برای جذابیت اثر باشد.

خلاصه داستان: دو دوست قدیمی قبل از انقلاب،‌ یکی فعال سیاسی و یکی مکانیک، فرزند آنها وارد مسابقات زیرزمینی اتومبیل رانی می‌شوند.

فیلم سینمایی «معکوس» در فضایی اکشن و پرتحرک به تصویر آورده شده و به قصه اعضای یک خانواده می‌پردازد که در فضایی بیرون از خانه با یکدیگر مواجه می‌شوند.

بابک حمیدیان، لیلا زارع، شهرام حقیقت دوست، اکبر زنجانپور، علیرضا کمالی‌نژاد، پروانه معصومی و سیاوش طهمورث بازیگران اصلی «معکوس» هستند.

 

پوستر فیلم سینمایی "معکوس" رونمایی شد

ه خ/ س م

نظر شما
ارسال نظر